BIBLIOGRAFIA
Pàgines
web:
http://www.mecd.gob.es/redie-eurydice/
(La
enseñanza de la lectura en europa. Ministerio de Cultura)
http://www.mcu.es/libro/docs/MC/Observatorio/pdf/leer_aprender_MEducacion.pdf
(Leer
para aprender. Leer en la era digital: Ministerio de Educación)
-
-
Informació
relativa als infants amb discapacitats auditives:
http://grupbasespsicopedagog.wikispaces.com/06.Disseny+pautes+per+a+la+intervenci%C3%B3+amb+alumnes+amb+NEE
Llibres
i publicacions:
ISABEL
SOLÉ GALLART, TERESA HUGUET COMELLES, EULÀLIA BASSEDAS BALLÚS.
Aprendre i ensenyar a l'educació infantil .
Ma.
LL. CORTIELLA, F. FERNÁNDEZ, D. M. SÁNCHEZ. El joc infantil i la
seva metodologia. Barcelona,
Institut Obert de Catalunya.
N.
CASANOVAS, C. CARRASCO, D. HARO, E. IZQUIERDO, M. ORTÍN, L. PÉREZ,
V. ROMERO. Didàctica de l'educació infantil.
Barcelona, Institut Obert de Catalunya.
Currículum
i orientacions educació infantil, primer cicle. Generalitat
de Catalunya. Departament d'Ensenyament.
Participación
de los padres y madres en la escuela.
Barcelona: Graó 2003.
Planificar
la etapa 0-6: compromiso de sus agentes y pràctica cotidiana.
Barcelona. Graó 2007
GARCÍA,
WALTER i ABELLÓ, LOLA , Les
famílies a l'escola: això no toca?
Espais
familiars d'implicació. Revista Guix, núm. 345, p. 39-41 ( ).
Expressió
i Comunicació. Helena Palomares Larreula, A. Garcia López, A.
Gómez Mora, N. Sobrino Gonález, L. Pérez Pérez. Barcelona,
Institut Obert de Catalunya, Edició 2010.
Videos:
http://www.youtube.com/watch?v=bfG3hs7eY88